Hjälp och support

Välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor om appen eller annat du vill delge oss. Beskriv ditt ärende så utförligt du kan så vi kan hjälpa dig snabbare.

Om du har frågor eller åsikter om din leverans så ber vi dig att kontakta leverantören via appen samt ge feedback på den leverans som ärendet avser.

Vanliga frågor och svar:

Jag kommer inte in i appen?
Det kan bero på att vi ännu inte finns i ditt område. Kontakta oss via formuläret så meddelar vi när appen finns för dig.
Jag har inte BankID, kan jag inte använda appen då?
Nej, tyvärr. Du behöver ha BankID för att identifiera dig.
Jag har glömt min inloggning till App Store eller Google Play.
Kanske någon i din närhet hjälpt dig få igång App Store eller Google Play och kan vara behjälplig?
Hur kommer jag i kontakt med leverantören?
All kommunikation med leverantören sker direkt i appen. Gå till Mina bokningar och inled en konversation med den aktuella leverantören.
Behöver styrelsen godkänna att jag använder appen?
Nej. Personuppgifter hämtas från offentligt register. Som boende godkänner du Allmänna Användarvillkor och Integritetspolicy vi första inloggningen.
Hur får jag tillgång till appen om jag hyr i andrahand?
Är du folkbokförd på adressen och din fastighet är ansluten till appen så ska du kunna logga in.
Jag är inte nöjd med min leverans av tredjepartstjänst?
Kontakta leverantören i första hand och försök lösa situationen. Om det inte är möjligt skicka synpunkter till oss via formuläret.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Ett fel har inträffat. Ladda om sidan och försök igen. Reload 🗙